O nas

MagdaLena OChocka

mochocka@ctintegracja.pl +48 604 110 133

Nazywam się Magdalena Ochocka, jestem założycielką Centrum Terapii „Integracja”. Praktykę pedagogiczną rozpoczęłam w 2003r. Od tego czasu pracuję z dziećmi i młodzieżą upośledzoną umysłowo i ruchowo, z dysfunkcjami sprzężonymi. Pracuję także z dziećmi z nadpobudliwością psychoruchową oraz autyzmem dziecięcym.  Aktualnie prowadzę terapię integracji sensorycznej.

A teraz kilka zdań dotyczących mojej edukacji. Ukończyłam Studia Magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim kierunek Pedagogika Wieku Dziecięcego, Studia Podyplomowe w zakresie wychowania fizycznego i zdrowotnego w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Łodzi, Kurs kwalifikacyjny w zakresie Oligofrenopedagogiki- ODN w Kutnie, Podyplomowy kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjno- kompensacyjnej na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, kurs Zespół Nadpobudliwości Psychoruchowej z zaburzeniami koncentracji uwagi, kurs doskonalący Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi, kurs Terapia Ręki oraz Terapia Taktylna oraz  szkolenie Integracja sensoryczna teoria, diagnoza i terapia i szkolenie II stopnia na terapeutę integracji sensorycznej w PSTIS. Kurs Terapii Behawioralnej ( Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem).  Ukończyłam również  szkolenie przygotowujące do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy oraz Kurs Ratowników Drogowych- I stopnia i udzielania pierwszej pomocy przed-medycznej.


KATARZYNA KRAJEWSKA

Katarzyna Krajewska

Pedagog specjalny z wieloletnim stażem w pracy z dziećmi o specjalnych
potrzebach edukacyjnych, w tym – między innymi – z porażeniem mózgowym,
zespołem Downa, ADHD, upośledzeniem umysłowym, autyzmem.

Nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, terapeuta SI.

Ukończone liczne szkolenia dodatkowe i kursy kwalifikacyjne w tym między
innymi: z zakresu Terapii Pedagogicznej, Metody Ruchu Rozwijającego
W.Sherborne, Kinezjologii Edukacyjnej, Komunikacji Alternatywnej – Makaton.

Współautorka między innymi takich pozycji książkowych jak: „Program
psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami
rozwoju”, „Skarbiec nauczyciela – terapeuty”, „Zabawy i ćwiczenia na cały
rok”, „Zabawy z figurkiem”.


KATARZYNA ZAWADZKA

kzawadzka@ctintegracja.pl +48 662 118 881

Nazywam się Kasia Zawadzka. Jestem psychologiem, a tytuł ten uzyskałam kończąc studia na Wydziale Nauk o Wychowaniu na Uniwersytecie Łódzkim. Ponadto ukończyłam studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Łodzi.

Od początku swojej kariery zawodowej pracuję z dziećmi z autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną i innymi zaburzeniami rozwojowymi. W między czasie ukończyłam wiele kursów i szkoleń podnoszących kwalifikacje do pracy z dziećmi i młodzieżą, w tym kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, a także kursy dotyczące zaburzeń lękowych, tików, zaburzeń odżywiania i wydalania czy pracy z dzieckiem sprawiającym trudności wychowawcze.

W Centrum Terapii Integracja razem ze mną często pracuje mój pies, owczarek australijski o imieniu Nala. Wspólnie zajmujemy się dogoterapią, a swoje umiejętności i wiedzę w tym zakresie zdobywamy i rozszerzamy w Stowarzyszeniu Animaloterapeutycznym „dogo4logo”.


RENATA SZADKOWSKA


BEATA KLEPACZ


ALEKSANDRA GĄSOWSKA

Aleksandra Gąsowska – absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego – kierunek pedagogika opiekuńczo – wychowawcza, oligofrenopedagog, nauczyciel pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ukończyłam również liczne kursy wspomagające proces edukacji i terapii dzieci min. Kurs Terapii Pedagogicznej, Kurs Terapii Ręki, Kurs Komunikacji Alternatywnej – Makaton, Kurs Terapii Behawioralnej ( Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem). Na co dzień pracuję w Szkole Specjalnej z dziećmi głęboko upośledzonymi.


PAULINA MICHALAK

Nazywam się Paulina Michalak, jestem fizjoterapeutą oraz pedagogiem rewalidacyjnym. W 2010 roku ukończyłam magisterskie studia na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi na kierunku fizjoterapia, a także magisterskie studia na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku pedagogika rewalidacyjna. Od 2011 roku pracuję jako fizjoterapeuta z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową oraz z dysfunkcjami sprzężonymi. Moja praca stała się moją pasją, dlatego też cały czas staram się poszerzać swą wiedzę biorąc udział w dodatkowych kursach. Kursy jakie do tej pory udało mi się ukończyć to:

– kurs podstawowy PNF,

– kurs Terapii Ręki

– kurs Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi

– kurs „Neuropsychologia kliniczna. Neuropsychologiczne następstwa uszkodzeń mózgu u dzieci i młodzieży.


 

PAULINA OGIŃSKA

W 2003 r. ukończyłam 5-letnie studia wyższe na Uniwersytecie Łódzkim na Wydziale Nauk o Wychowaniu, kierunek pedagogika opiekuńczo – wychowawcza. Od 10 lat pracuję jako pedagog szkolny. Ukończyłam również studia podyplomowe – profilaktyka uzależnień oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki. W 2010 roku ukończyłam Szkolenie Mediatorów Rodzinnych zorganizowane przez Stowarzyszenie Mediatorów Rodzinnych z siedzibą w Warszawie.

Zawód jaki wykonuję obliguje mnie do nieustannego doskonalenia się, pogłębiania wiedzy i uzupełniania kwalifikacji. Chcę, w jak najbardziej profesjonalny sposób pomagać ludziom. Prócz kursów i szkoleń jakie wymieniłam powyżej uczestniczyłam w wielu innych dotyczących: pracy z dzieckiem ze specyficznymi potrzebami, problemom uzależnień, przemocy seksualnej, agresji, nadpobudliwości, seksualności osób niepełnosprawnych, twórczego myślenia i wiele innych.

W grudniu 2013 roku wzięłam udział w szkoleniu „Już wiem, co zrobić!” organizowanym przez Fundację Dzieci Niczyje, które dało mi uprawnienia do prowadzenia zajęć dla dzieci i rodziców z zakresu wykorzystywania seksualnego.